عمر مفید کانکس چقدر است؟

دسته بندی

آخرین مقالات

برچسب ها

ارتباط با ما

عمر مفید کانکس چقدر است؟
2022-07-02
aradads
387

عمر مفید کانکس چقدر است؟

عمر مفید کانکس چقدر است؟ کانکس ها شامل مواردی مانند دکه، کیوسک، کاروان، کمپ پیش ساخته پانلی، کانتینر یا شیلتر هستند و به زبان ساده تر تمامی این موارد جزئی از کانکس ها محسوب میشوند. مثلا به کانکس نگهبانی کوچک، دکه نگهبانی یا کیوسک نگهبانی نیز میگویند. هر کانکس میتواند برای مدت زمان مشخصی بدون وجود مشکل برای شما قابل استفاده باشد.

میانگین عمر مفید کانکس ها چقدر است؟

هر محصولی ممکن است پس از مدت ها استفاده، عمر مفید خود را از دست بدهد و قطعاً کانکس ها نیز به دلیل اینکه ساخته دست بشر هستند، پس از مدت زمان استفاده نمیتوانند همانند یک کانکس نو پاسخگوی نیاز شما باشد. البته کانکس ها دارای عمر مفید بالایی هستند و به راحتی خراب و فرسوده نمیشوند. چون در ساخت آنها از بهترین متریال و با کیفیت ترین مصالح استفاده گردیده است.

عمر مفید کانکس چقدر است؟

هنگامی که مدت زمان استفاده کاربر با کانکس تمام شد میتواند آن را به عنوان کانکس دست دوم یا به صورت ضایعات سازه فرسوده به فروش رساند. البته اگر شما نیاز به کانکس خود دارید و حس میکنید عمر مفید آن تمام شده است میتوانید بخش های فرسوده را بازسازی کرده و تعمیرات لازم را بر روی آن انجام دهید و مجدداً از کانکس خود استفاده کنید. با توجه به میزان کیفیت تولید کانکس عمر مفید آن نیز متفاوت خواهد بود.

به این صورت که کانکس های درجه یک معمولاً بدون اینکه نیاز به بازسازی داشته باشند بین 15 تا 25 سال عمر مفید دارند. اما کانکس هایی که از درجه کیفی 2 و 3 برخوردارند معمولاً بین 4 تا 10 سال حداقل عمر میکنند. در میزان طول عمر مفید کانکس ها چگونگی بهره برداری از آنها و استفاده خریدار بسیار تاثیرگذار و مهم محسوب میشود.

واحد اندازه گیری کانکس چیست؟

مانند بناهای دیگر واحد اندازه گیری کانکس بر پایه متر مربع است اما این تفاوت در سازه های پیش ساخته وجود دارد که اندازه ها به شکل پشت تا پشت یعنی خارج از کانکس اندازه گیری خواهد شد. معمولاً فضای درون کانکس با توجه به ضخامت دیواره های کانکس که 6 تا 10 سانتیمتر بوده با کسر از ضخامت دیوار قابل پیش بینی است.

واحد شمارش کانکس چیست؟

واحد شمارش کانکس عدد یا دستگاه بوده و معمولاً از دستگاه به جای عدد در موارد فنی مهندسی استفاده میگردد. مثلاً به جای اینکه بگویند 1 عدد کانکس میگویند یک دستگاه کانکس. برای کانکس سرویس بهداشتی و کانکس حمام از واحد چشمه استفاده میشود. برای هر یک حمام و سرویس بهداشتی یک چشمه میگویند. مثلاً کانکس سرویس بهداشتی چهار چشمه راهرو دارد. استفاده از عدد و دستگاه یا واحد برای شمارش کانکس صحیح است.

قیمت کانکس چگونه مشخص میگردد؟

با توجه به امکاناتی که مشتری درخواست میکند و ابعادی که برای کانکس در نظر گرفته میشود، قیمت آن نیز مشخص میگردد. البته فاکتورهای دیگری نیز بر قیمت تاثیر گذارند که ابعاد و امکانات آن جزء مهمترین آنها محسوب میشود. با توجه به پیش فاکتور کانکس که شامل مشخصات فنی و توضیحات آن باشد به صورت اختصاصی برای هر کانکس قیمت آن محاسبه خواهد شد. در برخی از نمونه‌هایی که پرکاربردتر و معمول تر هستند به شکل تیپ تولید خواهند شد.

راه افزايش طول عمر کانکس چیست؟

در صورتی که تصمیم به استفاده از کانکس ها دارید بد نیست که بدانید معایب آنها در برابر مزیت های استفاده از کانکس بسیار ناچیز خواهد بود. پس در زمان خرید نیاز به هیچگونه تردید وجود ندارد و با کسب اطلاعات لازم میتوانید بهترین کانکس را خریداری کرد.

نبود کنترل کیفی در بیشتر واحدهای تولیدکننده در مرحله نخست یکی از عمده‌ترین معایب کانکس محسوب میشود. به این علت که بسیاری از تولیدکنندگان که کارگاه های غیر استاندارد را تشکیل داده اند و بدون اینکه اصول فنی مهندسی و استانداردهای لازم را در نظر بگیرند اقدام به تولید این سازه های از پیش ساخته شده مینماید و قطعا ساز ه های بی کیفیت را با مصالح بی کیفیت و غیر استاندارد تولید میکنند.

اینکار باعث کاهش هزینه‌ها میشود زیرا مصالح اولیه بی کیفیت و ارزان قیمت بوده و قیمت نهایی کانکس ارزان خواهد شد. ولی بسیاری از خریداران پس از خرید و استفاده از خرید خود کاملاً پشیمان میشوند و مجدداً باید برای تهیه کانکس هزینه کنند.

به همین دلیل پیشنهاد میشود حتماً در زمان خرید کانکس از کارگاه های معتبر و تولید کننده های با تجربه استفاده کنید که تمامی محصولات خود را با رعایت اصول فنی مهندسی و با بهترین متریال های روز دنیا تهیه مینمایند. در ضمن کاهش قیمت کانکس پس از استفاده و محدودیت در ابعاد هنگام حمل دو مورد از معایب کانکس به شمار میرود.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

کانکس کاراد سازه در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از 3800 مشتری و انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان در کشور معرفی گردیده است.

دسترسی سریع

ارتباط با ما

Copyright © 2022 کانکس کاراد سازه All Rights Reserved