کانکس آماده تحویل

دسته بندی

آخرین مقالات

برچسب ها

ارتباط با ما

کانکس آماده تحویل
2022-06-30
aradads
241

کانکس آماده تحویل

کانکس آماده تحویل یکی از خدمات و تمهیدات کانکس کاراد سازه میباشد که در بعضی مواقعی که مشتریان گرامی زمان کمی برای تهیه انواع کانکس و سازه پیش ساخته را دارند، نیازهای آنها را بر آورده می کند. شرکت ما با توجه به بررسی سابقه فروش تولیدات خود به طور حدود نیاز عمومی خریداران را به خوبی میداند، از این رو جهت کاهش زمان برای خریدار و اینکه بتواند سریع خرید خود را انجام و کانکس را به محل خود انتقال دهد، هر ماه اقدام به تولید تیپ های روتین یا همان تولید به صورت تیپ میکند تا همواره تعداد زیادی کانکس آماده تحویل در محل کارخانه دائمی خود برای اینگونه خریداران داشته باشد. در ادامه چند نمونه پر کاربرد که همیشه به صورت آماده وجود دارد و میتوانید یک روزه خرید خود را انجام دهید آمده است.

کانکس ویلایی آماده تحویل

از جمله نمونه های آماده که در کارخانه کانکس کاراد سازه موجود است. کانکس ویلایی آماده تحویل است که در ابعاد 20 متر مربع تا 180 متر مربع همیشه موجود است و ابعاد بزرگ تر از آن مطابق سفارش و درخواست خریدار در مدت کمتر از سه هفته ساخته و تحویل میگردد.

کانکس کارگاهی آماده تحویل

کانکس کارگاهی که برای استفاده در کارگاه ساختمانی و عمرانی کاربرد دارد معمولاً دارای ابعاد استاندارد و امکانات مشخص است که اکثر پیمانکاران و صاحبان این نوع مشاغل از آنها استفاده میکنند. از این رو به دلیل اینکه هم ابعاد و هم امکانات داخلی آنها مشخص است. همیشه تعداد 100 دستگاه کانکس آماده تحویل کارگری در کارخانه کانکس کاراد سازه با ابعاد استاندارد 12 متر مربع و 24 متر مربع موجود است. که در هر زمان که تعدادی از آنها فروش میرود سریعا بخش تولید آنها را جایگزین میکند.

مشخصات فنی همه کانکس ها یکی نیست و معمولا در سه نوع مختلف سنگین، متوسط و سبک ساخته میشوند که قیمت آنها را نیز همین گزینه یعنی تیپ آنها مشخص میکند. برای کارگاه های بلند مدت و پیمانکاران دائمی معمولا نوع سنگین و متوسط مناسب است و برای کارگاه های ساختمانی کوتاه مدت نوع سبک آن مورد استفاده قرار میگیرد که از نظر قیمت نیز رنج پایین تری نسبت به نوع سنگین و متوسط دارد.

کانکس فروشگاهی آماده تحویل

دسته دیگر از این نوع سازه های پیش ساخته کانکس فروشگاهی است که کاربری های مختلف از جمله کانکس فروشگاهی، کانکس مطبوعاتی، کانکس گل فروشی، کانکس رستوران، کانکس فست فود، کانکس بلیط فروشی، کانکس کتابفروشی، کانکس بستنی فروشی، کانکس سوپر مارکت و … را دارند و تعداد خریداران و نوع نیاز آنها در اکثر مواقع یکسان بوده و شاید اختلافات جزیی مانند رنگ کانکس فقط تفاوت در آنچه خریدار میخواهد با نمونه آماده داشته باشد که برای کاهش زمان معمولاً خریدار نمونه موجود را انتخاب میکند و یا اینکه همان کانکس با رنگی متفاوت برای ایشان ساخته میشود.

کانکس نگهبانی آماده تحویل

کانکس نگهبانی نیز یکی از محصولات پر کاربردی است که متقاضیان زیادی در طول هر ماه دارد و معمولاً در ابعاد 4 متر مربع، 6 متر مربع، و 8 متر مربعی تولید میشود. خریداران کانکس آماده تحویل نگهبانی معمولاً خواستار این هستند که سازه در سه طرف بدنه پنجره داشته باشد تا شخص نگهبان بتواند تمامی اطراف خود را زیر نظر داشته و کنترل کند. این کانکس در انواع مختلف دکوراتیو، پانلی، فایبرگلاس، ترموود، چوبی، کامپوزیت، سایدینگ و ساده تولید میشود که هم برای اداره جات و سازمان ها و هم برای کارگاه های ساختمانی کاربرد دارد و هر گروه با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب میکند.

کانکس مسکونی آماده تحویل

کانکس مسکونی نیز در بسیار از موارد فروش روتین داشته و کانکس آماده تحویل مسکونی با متراژها و امکانات متفاوت جز محصولاتی است که معمولاً به صورت آماده موجود است و به محض خرید میتوانید آن را به محل خود انتقال دهید. همچنین برای اسکان نگهبان و باغبان نیز اتاقهایی مجهز به سرویس بهداشتی و حمام به همراه آبدارخانه با نام کانکس سرایداری آماده نیز موجود است که برای سکونت سرایدار به کار میرود.

مزایا

از مزایای سازه های از پیش ساخته آماده استفاده به عنوان کمپ های اسکان (کانکس کمپ) در مواقع بحران و ضروری است که خیلی سریع بتوان آسیب دیدگان را اسکان دهیم که این گزینه نیز بسیار ارزشمند و مهم برای هر جامعه ای است. در این مواقع معمولاً اسکان آسیب دیدگان جز چالش های اصلی هر جامعه ای است به خصوص اگر این اتفاقات در زمان زمستان و سرمای شدید رخ دهد، از این رو موجود بودن تعداد زیادی کانکس آماده تحویل برای مواقع بحران موضوعی با اهمیت است.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

کانکس کاراد سازه در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از 3800 مشتری و انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان در کشور معرفی گردیده است.

دسترسی سریع

ارتباط با ما

Copyright © 2022 کانکس کاراد سازه All Rights Reserved