ویلای پیش ساخته سوییسی

ویلای پیش ساخته سوییسی

ویلای پیش ساخته سوییسی یکی دیگر از تولیدات کانکس کاراد سازه است. یک نوع سازه پیش ساخته ویلایی زیبا و مدرن که شبیه حرف انگلیسی A ساخته میشوند. شهر سوئیس خواستگاه این ویلاها میباشد. این کانکس ویلایی خاص و مدرن تمام امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای داشتن یک خانه‌ مدرن کوچک را برای شما فراهم میسازد. بهتر است بدانید که این ویلا را به صورت پیش ساخته میسازند. نمای این ویلاها می تواند از انواع مختلفی اعم از ساندویچ پانل، ورق گالوانیزه، فایبر سمنت برد، ورق سایدینگ و مصالح بنایی تشکیل شده باشد.

مشخصات فنی ویلای سوییسی

سازه ویلای پیش ساخته سوییسی فلزی و به طور پیش ساخته است. این ویلا را در مدت زمان کوتاهی آماده میکنند و به مشتری تحویل میدهند. نمای این نوع ویلا سفال طبرستان است. و جنس دیواره آن بتن سبک است. معمولا نمای داخلی کانکس دیوار پوش از جنس چوب، پی وی سی، کنیتکس یا ترکیبی از MDF است.

درب و پنجره این نوع ویلا را با آلومینیوم دو جداره میسازند. معمولا برای ایمنی بیشتر از نرده فلزی هم در آن استفاده میکنند. بهتر است بدانید که نوع مصالح به کار رفته در این ویلا طبق نظر مشتری قابل تغییر میباشد.

در طرحهای جدید این نوع ویلا ارتفاع دیوار را تا تراز 1٫5 متر مستقیم و سپس به صورت شیب دار میسازند. این امر موجب شده از فضا استفاده بیشتری شود. همچنین این طرح باعث کاهش هزینه های تمام شده نسبت به سازه های مشابه میشود.

مزایای ویلای پیش ساخته سوییسی

  • این سازه فلزی را با استفاده از پیچ و مهره به یکدیگر وصل میکنند. لازم به ذکر است که نصب ویلای پیش ساخته سوییسی بسیار راحت و آسان میباشد. این ویلا را به صورت تک طبقه، دو طبقه و حتی سه طبقه اجرا میکنند.
  • یکی از مزایای خاص این نوع ویلا این است که میتوان آن را به صورت ترکیبی به ساختمانهای معمولی اضافه کرد. استفاده از طرح سوئیسی در ویلا باعث زیبایی چشمگیری در آن شده است. علاوه بر ساختار مثلثی زیبایی که دارند از مقاومت بالایی در برابر نیروهای طبیعی برخوردار میباشند.
  • مقاومت ساختاری ویلای پیش ساخته سوییسی باعث افزایش مدت زمان استفاده از آنها شده است. از دیگر مزایای این کانکس میتوان به سرعت اجرای آن اشاره کرد. به طوری که میتوان گفت سرعت اجرای این نوع ویلا با توجه به متراژ و تعداد طبقات از سه روز تا سه هفته طول میکشد.
  • طراحی دکوراسیون داخلی این نوع ویلا بسیار زیبا میباشد. همچنین علاوه بر زیبایی باعث استفاده مفید از هر متراژ ویلا شده است. یکی دیگر از مزایایی که باعث شده است این نوع ویلا در بین مشتریان محبوبیت خاصی داشته باشد این است که با توجه به سلیقه مشتری قابل تغییر میباشد.
  • بصرفه از نظر مصرف انرژی، در ساخت ویلای پیش ساخته مانند ویلای پیش ساخته سوییسی از پنجره دوجداره پیشرفته و سیستم عایق بندی مناسب استفاده میشود. بنابراین به شدت از نظر مصرف انرژی بهینه هستند. علاوه بر بهینه بودن به دلیل مقاومت بالای ساختاری که دارند از محبوبیت خاصی برخوردار میباشند.
  • اجرای سریع، ویلای پیش ساخته سوییسی از نظر اجرا بسیار سریع هستند. به طوری که ظرف چند روز میتوانید به ویلای خود دسترسی داشته باشید. زیرا فقط شما المانهای مختلف ویلا را سر هم میکنید. لازم به ذکر است که متصل کردن اجزای مختلف ویلای پیش ساخته نیازمند دانش و مهارت خاصی نیست.
  • مقرون به صرفه بودن، استفاده از ویلای پیش ساخته به دلایل بسیاری نسبت به سایر ویلاها ارزان تر است. زیرا شما برای ساخت آن مدت زمان کوتاهی را صرف میکنید. بنابراین به طبع هزینه کاگر هم کاهش پیدا می کند. از طرفی برای سیستم گرمایشی و سرمایشی ویلاهای پیش ساخته احتیاجی به صرف هزینه های زیاد نخواهید داشت. به دلیل اینکه تغییرات در ساختار این ویلا به عهده خود مشتری است. بسته به تغییراتی که می دهید هزینه های آن کم و زیاد خواهد شد.
  • حمل آسان و راحت، اگر از ویلای پیش ساخته سوییسی استفاده کنید، قادر خواهید بود کل ویلای خود را با یک جرثقیل از مکانی به مکانی دیگر منتقل کنید. بنابراین هر زمان در هر کجا که دوست داشته باشید. میتوانید برای خود یک ویلا داشته باشید.
  • هزینه زمین، برای استفاده از ویلای پیش ساخته باید زمین آن را داشته باشید. لازم به ذکر است که برای زمین باید مجوز بگیرید. سپس آب، برق و گاز ویلا را تامین کنید. همچنین باید نسبت به جنس خاک زمین و تحمل سازه اطمینان کافی داشته باشید.
  • پرداخت هزینه ویلا به صورت یکجا، داشتن ویلا هزینه های زیادی دارد. بسیاری از افراد به دلیل اینکه توانایی پرداخت هزینه ویلا را به صورت یکجا ندارند ترجیح میدهند خودشان ویلا را بسازند. بهتر است بدانید که برای ویلای پیش ساخته مانند ویلای پیش ساخته سوییسی همان ابتدا باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید.
  • مشکلات تاسیساتی، در بعضی موارد ممکن است که کانکس مشکلات ساختاری داشته باشد و با زمین شما ناسازگار باشد. همچنین از لحاظ برقراری امکانات برقی و آبی ممکن است دچار مشکل شوید. بنابراین منطقی است قبل از انتخاب به شرایط زمین و کانکس توجه ویژه داشته باشید.

امکانات داخلی

  • تمامی امکانات رفاهی برای سکونت باید در ویلای پیش ساخته سوییسی اجرا شود
  • سرویس حمام و دست‌ شویی
  • آشپزخانه
  • اتاق خواب
  • اجرای انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در ساخت

نمونه کارهای مرتبط

کانکس کاراد سازه در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از 3800 مشتری و انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان در کشور معرفی گردیده است.

دسترسی سریع

ارتباط با ما

Copyright © 2022 کانکس کاراد سازه All Rights Reserved