دلایل استفاده از کانکس

دسته بندی

آخرین مقالات

برچسب ها

ارتباط با ما

دلایل استفاده از کانکس
2022-07-11
aradads
421

دلایل استفاده از کانکس چیست؟

در این مطلب قصد داریم دلایل استفاده از کانکس را برایتان توضیح دهیم. کانکس سازه از پیش ساخته و متحرکی است که بنا بر نیاز مشتری طراحی و تولید میشود. کانکس اداری و کانکس کارگری از جمله مهمترین محصولاتی هستند که به دلیل درخواست های مکرر مشتریان ساخته میشوند.با کانکس کاراد سازه همراه باشید.

اولین و مهمترین دلیل استفاده از کانکس، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بودن آن نسبت به ساخت و ساز سنتی است که هر کسی با هر بودجه ای میتواند آن را خریداری کند. حتی اگر بودجه محدودی داشته باشید میتوانید از کانکس دست دوم استفاده کنید که در هزینه نیز صرفه جویی شود.

دومین دلیل مهم در استفاده از کانکس، حمل و نقل آسان و راحت آن است. از آنجا که این سازه ها اغلب به صورت متحرک هستند به راحتی قابلیت انتقال از یک جا به جای دیگر را دارند.

سومین علت استفاده از کانکس، مقاوم بودن آن در برابر زلزله و ضربه و صدمات شدید است. از آنجا که در طراحی و ساخت کانکس از سازه و مصالح سبک استفاده میشود با موج زمین لرزه این قابلیت باعث میشود تا از تخریب سازه جلوگیری شود.

از آنجا که در ساخت کانکس ها از عایق های صوتی و برودتی مناسب استفاده میشود برای هر مکان و لوکیشنی مناسب بوده و قابلیت سازگاری با تمام اقلیم ها و شرایط آب و هوایی را دارند. تنوع در طرح ها و رنگ ها باعث شده است تا از کانکس ها در مشاغل مختلف مانند کانکس فروشگاهی، کانکس پلیس و … مورد استفاده قرار گیرند. تنوع در ابعاد و متراژ کانکس باعث شده تا مشتریان این سازه ها را مطابق سلیقه خود دریافت کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

کانکس کاراد سازه در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از 3800 مشتری و انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان در کشور معرفی گردیده است.

دسترسی سریع

ارتباط با ما

Copyright © 2022 کانکس کاراد سازه All Rights Reserved