کمپ پانلی پیش ساخته کارگو 386 متری

کمپ پانلی پیش ساخته کارگو 386 متری

کمپ پانلی پیش ساخته کارگو 386 متری یکی از موفقت ترین پروژه های شرکت کانکس و ساختمان های پیش ساخته کاراد سازه پروژه کارگو پانلی شرکت نوین راه کالا است که در 386 متر مربع در تهران ترمینال و پایانه غرب  اجرا و ساخته شده است.

اینجانب سعید همتی به عنوان مدیر عامل  این مجموعه جا دارد تشکر ویژه ی داشته باشم از مدیریت عامل آن شرکت محترم  جناب آقای مهندس عرب  که با حسن اعتمادشان به مجموعه کار راد سازه این اجازه را دادند که سهم خود را در این امر ایفا و نقشی در صنعت این مرز و بوم داشته باشیم.

پروژه کمپ پانلی پیش ساخته کارگو 386 متری در طی مدت 30 روزکاری توسط استادکاران این مجموعه اجرا گشته و نحوه و نوع اجرا آن بصورت پیچ مهره ای بوده است . این مجمع شامل یک کمپ پانلی که شامل:یک سالن نگهداری کالا و مرسولات زمینی و هوایی و چهار اتاق اداری و آشپزخانه و دو سرویس بهداشتی می باشد.

نحوه و نوع  اجرای پروژه کمپ پانلی پیش ساخته کارگو 386 متری

ما با بکارگیری فناوری نوین در صنعت ساختمان های پیش ساخته پانلی نوآوری انجام دادیم و جهت تسریع در عملیات اجرای تمام سیستم اسکلت این نوع از سازه ها را بصورت پیچ و مهره ای اجرا نمودیم. در مرحله اول تمامی مقاطع طبق نقشه جزِئیات برش و توسط استادکارن و مهندسین ناظر آماده سازی میشود پس از آماده سازی اسکلت برای سند بلاست ارسال میگردد و پس از عملیات لایه برداری پروفیل ها آماده رنگ آمیزی می شود که ما در مشخصات فنی توضیحات لازم را داده ایم.

اسکلت این سازه درحدود 4 روز توسط استادکارن شرکت ساختمان های پیش ساخته کار راد سازه اجرا گردید و نصب پانل ها در حدود 7 روز که رد این صنعت مدت زمان چشم گیری میتوان باشد برای کارفرمایان حدود 7 روز سرامیک و پوشش کف و مابقی عملیات اجرای 10 روزکاریکه اعم از نصب کابینت ها ، فلاشینگ و آبرو ها ، سیستم الکتریکال و نصب شیرالات و …

مشخصات فنی کمپ های پانلی و خانه پیش ساخته پانلی

طراحی کانکس فوق مطابق با آئین نامه های مقررات ملی ساختمان (مبحث 6 بارگذاری و 10 طراحی سازه) و زلزله 2800 و اجرای اسکلتهای فلزی ستونها و تیرها از پروفیل در مقاطع (80×80) استاندارد با ضخامت 2 میل و استراکچر فلزی قاب دیواره ها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 2 میلیمتر با اجرای  سند بلاست ، 40 میکرون زینگ ریچ ، 40 میکرون MIO و 40 میکرون اپوکسی آستر رنگ و 40 میکرون رنگ اپوکسی  کامل و آماده شده با اتصالات پیچ و مهره ای ، ( استراکچر سازه کاملا سندبلاست میگردد)

  • پوشش های خارجی دیواره ها از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق آلوزینک رنگی به ضخامت 5/0 میلیمتر و عایق تزریقی پلی یورتان به ضخامت 4 سانتی متر. (با برند کبیر پانل)
  • پوشش خارجی سقف از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق آلوزینک رنگی به ضخامت 5/0 میلیمتر و عایق تزریقی پلی یورتان به ضخامت 4 سانتی متر .( با برند کبیر پانل )
  • درب ورودی از نوع U.P.V.C بصورت دولنگه  با شیشه دوجداره  بایرآق آلات استاندارد ایرانی و دربهای داخلی اتاقها  با قاب فلزی ابزار خورده مشابه فرانسوی جهت عدم نفوذ نور به داخل اتاق از نوع H.D.F با دستگیره و یراق آلات مناسب  و درب کابین سرویس ها آلومینومی.
  • پنجره اتاقها از نوع U.P.V.C  با شیشه دوجداره  بایرآق آلات استاندارد ایرانی
  • نصب فلاشینگ و آبرو ها و خط الرأس از ورقهای گالوانیزه رنگی به ضخامت 5/0 میلیمتر همراه با اجرا عایق بندی و درزبندی با چسبهای ماستیک و تزریق فوم پلی اورتان.
  • تأسیسات برقی با سیم کشیهای روکار در داکتهای پلاستیکی  تراکینگ با کابل نمره 6×3 وسیم  2×4 و سیم نمره 2.5  کلید و پریزهای برق و تلفن از برند دلند مطابق با ترانک و روشنایی از نوع مهتابی FBL و چراغهای سقفی و تونلی  بهمراه لامپ کم مصرف، همراه با کلید های مینیاتوری A16 ،A25 ،32A و جعبه تقسیم  و جهت سیستم گرمایش و سرمایش از مینیاتوری جداگانه  و یک تابلو برق بهمراه حفاظ جان و کلید 1-0 می باشد.
  • کفسازی از سرامیک درجه یک 60×60  پرسلان کالیبره  بهمراه  بندکشی.
  • سرویس بهداشتی شامل: کف از پوشش سرامیک با اجرا ملات ماسه و سیمان کاملاً مقاوم، شیرآلات استاندارد ایرانی درجه یک اهرمی با برند شایان ، روشویی چینی درجه یک ایرانی با برن چینی کرد، توالت تخت ایرانی با برند چینی کرد ، جای حوله و صابون، آیینه و هواکش با برند پارس خزر یا دمنده  و لوله کشی روکار پی وی سی میباشد.
  • آبدارخانه: شامل کابینت هوایی و زمینی تمام MDF بهمراه سینک و آبچکان و شیرآلات استاندارد ایرانی درجه یک و هواکش و لوله کشی روکار پی وی سی
  • فنداسیون بصورت منفرد در ابعاد 50×50 و صفحه ستون های 30×30 بهمراه انکرلبوت و کمپکت کف و رکلاژ جهت اجرای سازه (بعهده خریدار می باشد)

نمونه کارهای مرتبط

کانکس کاراد سازه در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از 3800 مشتری و انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان در کشور معرفی گردیده است.

دسترسی سریع

ارتباط با ما

Copyright © 2022 کانکس کاراد سازه All Rights Reserved