کانکس کمپ تجهیز کارگاه شرکت فراب

کانکس کمپ پانلی 844 متری پتروشیمی مکران چابهار

کانکس کمپ تجهیز کارگاه شرکت فراب یکی از موفقت ترین پروژه های شرکت کانکس و ساختمان های پیش ساخته کانکس کاراد سازه است. اینجانب سعید همتی به عنوان مدیر عامل این مجموعه به نوبه خود جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از مدیر عامل شرکت فراب که با حسن اعتمادشان به مجموعه کانکس کاراد سازه این اجازه را دادند که سهم خود را در این امر ایفا و نقشی در صنعت این مرز و بوم داشته باشیم.

پروژه کانکس کمپ تجهیز کارگاه شرکت فراب در طی مدت 40 روزکاری توسط استادکاران این مجموعه اجرا گشته و نحوه و نوع اجرا آن بصورت پیچ مهره ای بوده است.

این مجموعه شامل سه کمپ پانلی که شامل ساختمان پیش ساخته پانلی برای پیمانکار که شامل اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت پروژه، 6 اتاق دفتر فنی، HSE، سرویس بهداشتی، ابدارخانه و کمپ پانلی متری برای کرفرما واحد MC دارای اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت، اتاق سرپرست کارگاه و 5 اتاق اداری و آبدارخانه و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و یک سالن ناهارخوری به مساحت 128 متر میباشد.

نحوه و نوع اجرای پروژه کانکس کمپ تجهیز کارگاه شرکت فراب

ما با به کارگیری فناوری نوین در صنعت ساختمان های پیش ساخته پانلی نوآوری انجام دادیم و جهت تسریع در عملیات اجرای تمام سیستم اسکلت این نوع از سازه ها را بصورت پیچ و مهره ای اجرا نمودیم. در مرحله اول تمامی مقاطع طبق نقشه جزِئیات برش و توسط استادکارن و مهندسین ناظر آماده سازی میشود پس از آماده سازی اسکلت برای سند بلاست ارسال میگردد و پس از عملیات لایه برداری پروفیل ها آماده رنگ آمیزی می شود که ما در مشخصات فنی توضیحات لازم را داده ایم.

اسکلت این سازه درحدود 4 روز توسط استادکارن شرکت ساختمان های پیش ساخته کاراد سازه اجرا گردید و نصب پانل ها در حدود 7 روز که در این صنعت مدت زمان چشم گیری میتوان باشد برای کارفرمایان حدود 15 روز سرامیک و پوشش کف و مابقی عملیات اجرای 19 روزکاری که اعم از نصب کابینت ها، فلاشینگ و آبرو ها، سیستم الکتریکال و نصب شیرالات و….

مشخصات فنی کمپ های پانلی و خانه پیش ساخته پانلی

نمونه کارهای مرتبط

کانکس کاراد سازه در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از 3800 مشتری و انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان در کشور معرفی گردیده است.

دسترسی سریع

ارتباط با ما

Copyright © 2022 کانکس کاراد سازه All Rights Reserved